czwartek, 2 lutego 2012




Rozdział VIII"Niespodzianka"

Na stadionie Genesis Sinedd spotyka się z Harrisem , który  składa mu propozycję prowadzenia gry Netherball.
-A więc jak zgadzasz się Sinedd ? Spojrzał na niego Harris
-Ale niby jak ma być w tym moja rola skoro nie mogę grać .Zapytał Sinedd
-Dostaniesz spore wynagrodzenie , mój pracodawca jest bardzo hojny , a jeszcze bardziej ucieszy się ,kiedy sprowadzisz do sfery kogoś z Snow Kids. Odparł Harris.
-Spróbuję .
-Myślę ,że 3 dni wystarczą ci na sprowadzenie najlepszych graczy pucharu .
-Nie musisz się o to martwić Harris .
-Wierzę w to . Słyszałem też ,że do Shadowsów ma dołączyć Nikol napastniczka Pirates , kiedy wykonasz moje polecenia postaram nadać jej immunitet poza boiskiem w końcu napadła na konwój Technoidu i chyba nie było by najlepiej gdyby Shadowsi byli przez to ścigani ,ale pamiętaj maż 3 dni .
-Zrozumiałem .
-Musze już iść na spotkanie z zarządem ligi .Po czym odszedł .
Kiedy Harris ujrzał ,że Sinedd się oddalił zadzwonił do Blaylocka aby poinformować go, że ich się udał .W tym czasie na Akilianie w akademii Snow Kids kończy się trening ,aarch nadal jest zaniepokojony tym,że D’Jok jeszcze nie wrócił ani z nikim się nie skontaktował . Micro Ice prosi Mei czy nie mogła by z nim porozmawiać .

-Hej Mei pamiętasz jak dziś rano ,kiedy wychodziłem z akademii powiedziałaś mi ,że mogę do ciebie przyjść porozmawiać ,kiedy będę chciał więc czy teraz masz czas ?Zapytał Micro ice.
-Jasne przyjdź za wieczorem  do mojego pokoju będziemy tam sami Tia i Rocket idą na kolację do jego rodziców więc nie ma problemu. Odpowiedziała Mei.
-Ale obiecasz ,że ta rozmowa zostanie między nami ?
-Tak obiecuję .Uśmiechnęła się po czym udała się w stronę pokoju.
-Ej Micro i gdzie twój anioł ?Zaśmiał się Mark.
-Mrak czy ty nigdy nie zmieniasz holo płyty ? Spojrzał Micro na Marka
-….. Nie . Odparł Mark.
-I za jakie grzechy musze być z nim w drużynie. Zadał sam do siebie pytanie Micro ice
-Ale możesz zawsze być piratem ,kiedyś tak bardzo chciałeś . D’Jok na pewno by ci to załatwił po znajomości .Odparł Thran .
-Thran ,ale piraci by z nim nie wytrzymali tygodnia ,co ja mówię dnia .śmieje się Mark
-Dobra idę .Jak już skończycie to mi powiedźcie . Po czym udał się do swojego pokoju .
W tym czasie Aarchowi udało się dodzwonić do D’Joka
-Słucham .Odpowiada D’Jok
-D’Jok  czemu nie powiedziałeś ,że jedziesz na Sholie? Wszyscy się martwiliśmy co się z tobą dzieje wiesz jakie to nie bezpieczne .?
-Przepraszam trenerze ,ale musiałem .
-D’Jok ja cię rozumie martwisz się o Nikol bo ją kochasz to normalne . Pewnie gdybym był na twoim miejscu D’Jok zrobiłbym to samo dla osoby ,którą  kocham ,lecz pierwsze co bym zrobił spytałbym się o pozwolenie trenera.
-Gdybym się zapytał na pewno by mnie trener nie puścił.
-Masz rację nie puściłbym cię, ale samego .Archipelag Sholie nie jest najbezpieczniejszym miejscem dla ciebie .Odpowiada Aarch.-A kiedy masz zamiar wrócić ?
-Dzisiaj .Odpowiada D’Jok
-Jak już wrócisz to przyjdź do mojego gabinetu wtedy porozmawiamy .
-Dobrze trenerze .Po czym D’Jok się rozłączył.
D’Jok idąc na prom na Akilian z daleka zauważa mu znaną postać ,był to Sinedd.
-Sinedd co ty tu robisz postanowiłeś zostać piratem?
-D’Jok  no proszę co za spotkanie w sumie spodziewałem się ,że tu mogę cię spotkać.A co ja tu robię nie powinno cię wcale obchodzić.
-Ale co ja się dziwię Sholie i ty nawet pasuje .
-Zabawny jesteś D’Jok . Ciekawe czy też taki będziesz kiedy , Shadowsi pokonają Snow Kidsów.
-Sinedd mecz jest za tydzień a ty już wież kto wygra ,a może to Snow Kidsi pokonają Shadowsów .
-W sumie mi cię szkoda D’Jok grając na pól gwizdka w tym meczu możesz pomyśleć ,że jesteś lepszy od de mnie ,a w rzeczywistości tak nie jest .
-Sinedd nie mam pojęcia o czym ty do mnie mówisz ?
-Jeszcze. Po czym odwrócił się i udał się w swoją stronę .
Tia i Rocket udali się do jego rodziców na kolację .
-Witajcie dzieci. Powiedziała Keira proszę wejdźcie .
-Witaj mamo .Odpowiada Rocket .
-Dobry wieczór. Powiedział Tia.
-Proszę siadajcie do stołu ,ja zaraz wracam .Po czym Keira udała się do kuchni.
-I jak idą wam treningi przed meczem z Shadowsami ? Zaoytał ojciec Rcoketa.
-Dobrze jak zwykle .Odpowiedział Rocket.
-Na pewno też jest bardzo wesoło wam w akademii , każdy mówi o tym co wyprawiał Micro  Ice. Zaśmiał Norata.
-Tak on zawsze potrafi obrócić wszystko w żart Odpowiada Tia
-Mam nadzieję ,że będzie wam smakować. Odpowiedziała Keira kładąc na stole pieczeń .
-Na pewno . Odpowiada Tia
-Ale za nim przejdziemy do jedzenia chcieliśmy wam coś powiedzieć .Zaczęła Keira
-Właśnie dzieci ja i Keira spodziewamy się dziecka .Kończy Norata.
-Gratulacje. Powiedziała Tia przytulając z radości Keirę.
-Rocket nie cieszysz się ? Spojrzał na niego ojciec.
-Bardzo zawsze chciałem mieć brata no albo ewentualnie siostrę. Powiedział Rocket.
-Cieszy mnie to synu baliśmy się z ojcem ,że nie za dobrze przyjmiesz tą wiadomość .Odpowiedziała Keira siadając.
-Nie to najlepsza niespodzianka jaką kiedy kol wiek dostałem.Oznajmia Rocket.
-A w którym miesiącu pani jest ? Zapytała Tia .
-Drugi jeszcze daleko .Odpowiada matka Rocketa.
W tym czasie na Archipelagu Sholie Sinedd przychodzi do Nikol .
-Co ty tu robisz ?Zapytała ze zdziwieniem Nikol
-Myślałem ,że ucieszysz się na mój widok .Odpowiada Sinedd i siada koło niej na łóżku.
-To raczej źle myślałeś .
-Spotkałem dziś naszego przyjaciela D’Joka .
-I co mu powiedziałeś.?
-Nic ,ale mam do ciebie sprawę .
-Jaką? Zapytała
-Musze znaleźć zawodników do netherball’a i pomyślałem o tobie .
-Co to ten netherball ?
-Gra gdzie główną zasadą jest brak zasad, gra bez sędziów i jeden na jednego .
-Podoba mi się ten brak zasad.
-Na początku będziesz się temu przyglądać ,później zagrasz.
-A ty ?
-Ja to będę to prowadził. Więc jak wchodzisz w to ?
-Tak.
-Dobrze się z tobą robi interesy ,a właśnie kiedy przejdziesz do Shadows dostaniesz immunitet poza boiskiem..
-Powiedz mi jaki ty masz w tym interes? Co ?
-Żaden.
W tym czasie Mark,Ahito i Thran poszli doświetlicy oglądać mecz Sliterin Vs. Lightnings.
-Zanim rozpocznie się mecz , doszły nas słuchy ,że tegoroczny mecz gwiazd ,który ma odbyć się krótko przed rozpoczęciem pucharu będzie przebiegał inaczej niż do tej pory.Komentuje Callie
-Zgadza się Callie ja wiemy w tym roku powstaną dwie drużyny jedna będzie składała się z samych mężczyzn a druga z samych kobiet .Oznajmia Nork
-Na pewno ten mecz przyniesie nam nie zapomniane emocje jak wiemy trenerami drużyn mają być dawni przyjaciele Aarch i Artego Nexus.Ale teraz wróćmy do meczu Sliterin kontra Lightlings.
-Ale było by fajnie zagrać w takim meczu .Mówi Mark .
Gdy połowa drużyny oglądała mecz Micro Ice przyszedł do pokoju Mei.
-A więc o co ci nie daje spokoju Micro Ice ?Zapytała Mei siedząc na łóżku.
-A więc podoba mi się Sefona chciałbym z nią być ,ale jak ją znów spotkam nie chcę wyjść na głupka przed nią więc proszę naucz mnie jak rozmawiać z dziewczynami .Odpowiada Micro.
-Zgoda ,ale ty też zrób coś dla mnie  jutro tutaj na Akilianie kręcę reklamę z odzieżą no i potrzeba na chłopaka no i pomyślałam o tobie.
-Ja nie nadaję się do reklam.
-Micro wystarczy  tylko ,że będziesz się uśmiechał i powiesz jakiś krótki tekst .Prosze zgódź się .
-No dobra ,ale tylko ta jedna reklama .Obiecujesz ?
-Tak ,dzięki Micro ,że się zgodziłeś.
-Nie wiem czemu ale sądzę ,że będę tego później żałować.
-A co do Sefony wiem ,że podpisała kontrakt z wytwórnią reklam w tej z ,którą współpracuję  wiem ,również ,że prawdopodobnie weźmiemy udział w jednej sesji dla magazynu.
-Skąd to wszystko wiesz ?
-Micro Ice siedzę w tej branży już długo i o takich rzeczach mnie informują.
-Ale co to ma do rzeczy ?
-Więc sesja jest za tydzień ,mogę z nią porozmawiać i wypytać się co sądzi o tobie i być może zaproponuję jej spotkanie z tobą .
-A może ja bym tam z tobą pojechał.?Zapytał Micro Ice.
-Spory ,ale tam nie wpuszczają tych osób ,które z nimi nie współpracują .
Mei i Micro nadal rozmawiają ze sobą. Mei daje mu rady aby mógł zaimponować Sefonie. W tym czasie wraca D’Jok.
-Cześć chłopaki ,a gdzie drużyna ?
-A my to co ?Odpowiada Mark
-Chodzi mi o resztę .Siada D’jok przyłączając się do chłopaków oglądać ,mecz .
-Tia i Rocket poszli na kolację do rodziców Rocketa,Mei i Micro Ice rozmawiają .Odpowiada Thran.
-I jaki wynik ? Zapytał D’Jok
-3:1 dla Sliterinu a to już koniec drugiej połowy .Odpowiada Thran
-Nie dziwię się grają naprawdę ostro , nie chciałbym z nimi grać .Odpowiada Mark.
-Wygląda jakby grali taktyką Shadowsów  , więc penie dla tego wtedy zremisowali. Mówi D’Jok.
-Tak drodzy holo widzowie mecz dobiegł końca Sliterin pokonał Lightlings 3 :1 .Komentuje Callie.
Następnego ranka D’Jok przygodzi do gabinetu Aarcha ,a Mei i Micro Ice właśnie są na planie i kręcą  reklamę.
-Ujęcie pierwsze. Odparł reżyser.
-Jest zimno ,a twoja kurtka nie daje ci ciepła ,ale to może się zmienić .Teraz żaden mórz ci nawet nie przeszkodzi kiedy będziesz miał kurtkę z najnowszej kolekcji Technosizer.Dostępne są dla niej .Mówi Mei.
-Oraz dla niego. Nie czekaj tylko przyjdź do naszych salonów Technosizer i spraw sobie prezent .Pamiętaj również ,że  w każdy piątek w każdym salonie jest wyprzedaż przez pół ceny .Mówi Micro.
-Zamówienia można składać również na telefon podany poniżej.Mówi Mei.
-Cięcie mamy to . Bardzo dobrze wam poszło mało komu udaje się to za pierwszym razem. Oznajmia reżyser.
-Dziękujemy. Odpowiada Mei.
-A ty mały co byś powiedział na podpisanie z nami kontraktu ?Zapytał reżyser .
-Nie raczej z tego nie skorzystam .Odpowiada Micro Ice.
-Szkoda byłbyś świetny .
-Jestem piłkarzem i najważniejsza dla mnie jest piłka a nie kręcenie reklam.

5 komentarzy:

  1. Nie cierpię Sinedda denerwóje w bajce ,ale tu też zwłaszcza chodzi mi o to ,że każe Nikol rozstać si z D"jokiem ,oraz że on nią tak manipuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział, już nie doczekam się co będzie dalej. Ja zawiesiłam swojego bloga tylko na parę dni więc za jakiś czas następny odcinek i u mnie.
    Pozdro...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje , a co dalej to gwarantuję ,że będzie sie działo ;D Spoko jak dodasz za jakiś czas odcinek na bloga to na 100% przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogłam wytrzymać i dodałam 17 odcinek. Dzięki za komentarz.
    Następny odcinek za jakiś czas.
    Nie doczekam się następnego rozdziału!!
    Pozdro...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba raczej to ja się nie doczekam twojego 18

    OdpowiedzUsuń