piątek, 10 lutego 2012




Rozdział XI "Powrót na Genesis"

Na Akilianie w akademii Snow Kids za 10 minut ma zacząć się ostatni trening drużyny przed wyjazdem na Stadion Genesis .
-Pewnie jesteście zaskoczeni tym treningiem nie dziwię się wam .Oznajmia  Aarch
-Przecież w naszym hotelu na Genesis też jest holo trener i możemy tam potrenować. Powiedział Micro Ice
-Zgadza się Micro Ice , rale mecze eliminacyjne odbędą się lada dzień lecz chciałem przeprowadzić trening jeszcze tutaj na Akilianie  z holo graczami Shedowsów .Powiedział Aarch.
-Shadowsi ?Powiedział D’Jok.
-Tak dobrze słyszycie ,ten trening jest głównie dla ciebie D’Jok wiem ,że ci jest ciężko ,ale to co dzieje się poza boiskiem ma zostać po za nim , najważniejsze co dzieje się na nim . Musisz  Nikol traktować jak zwykłego gracza , który nie różni  się od reszty drużyny . Powiedział Aarch  po czym dodał –Pamiętajcie ,że każdy mecz gracie przeciw całej drużynie a nie jednej osobie. Poczym spojrzał na D’Joka.
-No dobra dzieciaki wchodźcie  do holo trenera .Powiedział Clamp .
-No dobra każdy z was dostanie swojego przeciwnika , macie odebrać mu piłkę zanim przekroczy czerwoną linię .Powiedział Aarch do drużyny ,która już była w holo trenerze .
-Nie sądzisz Aarch ,że dla D’joka może być to za trudne ? Zapytał Clamp .
-On wie ,że musi to zrobić ,nie może przenosić rzeczy z poza boiska na boisko to go może zgubić . D’Jok musi zapomnieć ,kim jest czy też kim ludzie chcą aby był dla niego ma być najważniejsza gra i nic po za tym.
W tym czasie na Azgardzie trwają ostatnie przygotowania drużyny  Iceflowers  do podróży na Genesis .
-Co jest Sefona ? Zapytała Rose
-Nic .Odpowiedział Sefona.
-Myślisz o tym chłopaku ? Spojrzała na Sefonę .
-Widzę ,że przed tobą nic się nie ukryje . Odpowiedziała Sefona.
-Zakochałaś się .
-Nie .Po czym się zarumieniła .
-Nie ? Nie powiem dziewczyną ,ale powiedz mi prawdę .
-Sama już nie wiem , żałuję tego ,że tak go potraktowałam wtedy i jeszcze ta sytuacja z moim ojcem , choć przyznam ,że mi tym zaimponował .
-Widać ,że zakochał się w tobie ,ale kiedy będziemy na Genesis możesz się z nim spotkać.
-To nie będzie łatwe ,ojciec mnie na krok samej nie puści .
-A ja mam pomysł jak możesz się z nim spotkać .Powiedziała Rose.
-Jaki ?
-Jutro masz tą sesję zdjęciową . Prawda.
-No mam .Ale co to ma z tym wspólnego ?Zapytała Sefona.
-Wszystko .! Przecież ta Mei ,z którą masz jutro razem sesje ona gra w Snow Kids może wam pomóc w tym spotkaniu .
-Ale chyba zapomniałaś będzie tam mój ojciec i nie dopuści jej do mnie .
-Tak ,ale nie wejdzie z tobą do toalety .
-No tak , i wtedy będę mogła z nią porozmawiać .
-Dziewczyny chodźcie zaraz odlatujemy .Powiedział Odin .
-Już idziemy trenerze . powiedział Rose .
Rose i Sefona udały się w stronę statku . W tym czasie na Genesis pojawiła się ,już drużyna Shadows , kiedy weszli do swojego hotelu Nikol zauważyła w holu znana jej sylwetkę , była to jej matka, która przyleciała do niej na dwa dni .
-Mamo .Rzuciła jej się na szyję Nikol.
-Cześć kochanie .Odpowiedziała.
-Na ile przyjechałaś? Zapytała Nikol
-Na krótko jutro wracam na Midgard .Odpowiedziała Susan po czym dodała –Ale na pewno przyjadę na twój pierwszy mecz puchar.
-Susan nic się nie zmieniłaś przez te wszystkie lata .Powiedział Artegor .
-Artegor  ty również wyglądasz świetnie .Odpowiedziała Susn.
-Mamo to wy się znacie ? Za pytała ze zdziwieniem Nikol .
-Tak od bardzo dawna , Artegor grał dawniej z twoim ojcem w drużynie .Opowiedziała susan.
-Nikol możesz na chwilę odejść chciałbym porozmawiać z twoją matką. Powiedział  Artegor .
-Dobrze trenerze .Opowiedziała Nikol ,która poszła w stronę Sinedd’a
-Czemu nie powiedział mi ,przez te wszystkie lata ,że mam córkę .Zapytał Artegor.
-Chciała dla niej jak najlepiej , nie sądziłam ,że kiedy kol wiek cię spotka a tym bardziej będzie grać w twojej drużynie .Odpowiedziała Susan.
W tym czasie w kiedy Nikol jest już w swoim pokoju postanawia zadzwonić do D’joka .
-Halo .Odbiera D’Jok.
-Cześć D’Jok. Powiedziała Nikol.
-Nikol . Czego chcesz .?
-Proszę ci spotkajmy się dziś wieczorem.
-Jasne ,a gdzie ?
-Przyjdź o 20 do parku Genesis. Powiedziała Nikol.
-Dobra będę .Musze już kończyć właśnie podchodzimy do lądowania na Genesis.Powiedział D’Jok
-Ok. Pa .Powiedziała Nikol.
-Pa .Odpowiedział D’Jok.
Nikol po skończonej rozmowie z D’Jokiem włączyła sobie holo TV .
-Witajcie holo widzowie zapraszam już dziś wieczorem podamy państwu składy drużyn na nadchodzący mecz gwiazd , my już tu studiu znamy składy drużyn i możemy państwu zagwarantować ,że ten mecz dostarczy nam bardzo wiele emocji . Komentuje Nork.
W tej chwili do pokoju weszła jej matka.
-Cześć kochanie co byś powiedziała na małe zakupy ? Spytała się Nikol jej matka wchodząc do pokoju .
-Jasne z tobą zawsze pójdę .Przytuliła się do matki ,która siadał obok niej na łóżku .
-Rozmawiałam przed chwilą  z Sineddem miły z niego chłopak pasowalibyście do siebie .
-Sinedd miły ?Spojrzała Nikol na matkę
-A nie ? Zapytała
-Tak jest bardzo miły . Opowiedziała Nikol nie pewnie  po czym dodała – Ja i Sinedd mamy inne charaktery , różnimy się a po za tym to tylko kolega z drużyny .
-Na razie kolega ,ale później kto wie .
-Po za tym jest D’Jok .Odpowiedział Nikol.
-D’Jok nic mi o nim nie mówiłaś .
-Bo nie dzwoniłaś myślałam ,że jesteś zła na mnie ,że jednak przyjęłam propozycję Sonnego .
-Na początku tak ,ale zdałam sobie sprawę ,że skoro jesteś szczęśliwa to ja musze to zaakceptować .Po czym przytuliła córkę do siebie .
W tym czasie pod hotelem Snow Kids czekały już tłumy dziennikarzy .
-Aarch tutaj! Tutaj! Powiedz jak mylisz czy twoja drużyna jest gotowa by obronić tytuł ?
-Postaramy się ,ale to nie będzie łatwe jak wiemy ,żadnej drużynie wcześniej się to nie udało.
-D’Jok powiedz czy jesteś gotowy zagrać przeciw Shadowsom. Zapytał kolejny dziennikarzy
-Ja . .. no .
-D’Jok jest profesjonalistom i wie ,że mecz toczy się przeciw całej drużynie a ,nie przeciw jednemu zawodnikowi. Wtrącił się Aarch
-Mei czy czujesz presję przed zbliżającymi się meczami ? Zapytał trzeci z dziennikarzy .
-Tak .presja jest zawsze przed każdym meczem nawet towarzyskim . lecz przed meczami pucharu jest o wiele większa .Odpowiada Mei.
-No dobra wystarczy tych pytań . Powiedział Aarch
W tym czasie Sinedd poszedł w umówione miejsce by spotkać się z Harrisem.
-Tu jest zaliczka , resztę dostaniesz jak sprowadzisz kogoś ze Snow Kids ,najlepiej aby był to D’Jok. Powiedział Harris podając pieniądze Sineddowi.
-Postaram się ,ale co jeśli nie uda się go ściągnąć ?Zapytał Sinedd
-Będziesz skończony ,chyba nie chciałbyś ,aby wyszło to na jaw ,że ty to prowadzisz zwłaszcza, że to jest nie legalne. Odpowiedział Harris
-Rozumie .Odpowiedział Sinedd po czym udał się w stronę swojego hotelu . Po drodze spotkał Nikol razem z mamą ,które wracały z zakupów .
-Spójrz kto idzie .Powiedział mama do Nikol
-Widzę .Odpowiedziała Nikol
-Dzień dobry pani , cześć Nikol .Powiedział Sinedd
-Dzień dobry .Odpowiedziała mama Nikol .
-Wy wracacie już do hotelu ?Zapytał Sinedd.
-Tak , za chwilę mają ogłosić składy na mecz gwiazd .Odpowiedziała Nkol.
-Wiem , jak wrócimy  znajdziesz chwilę na rozmowę ? Zapytał Sinedd.
-Tak ,ale tylko na chwilę .Odpowiada Nikol.
W tym czasie na Czarnej Mancie  Benett przeszukuje  ,komputer Blaylocka .
-I jak znalazłeś coś ?Zapytał Corso.
-Nie ten komputer ma dziwny system zabezpieczeń, nigdy takiego nie widziałem więc zanim go rozpracuję minie trochę czasu .Odpowiada Benett.
-Próbuj dalej .Powiedział Sonny.
Dziesięć minut później .
-Artie zawołaj Sonnego i Corso .Powiedział Benett.
-Dobra już idę .Odpowiedział Artie
-No co jest Benett. Zapytał Corso.
-Nie udało mi się wejść do komputera Blaylocka ,ale za to udało mi się wejść do komputera nie jakiegoś Harrisa. Odpowiedział Benett.
-I co tam znalazłeś .Powiedział Sonny.
-Spójrzcie sami są to plany wysłane przez Blaylocka.
-To korektoria służące do zbierania fluxa ,ale po co one Blaylockowi ?Powiedział Corso.
-Nie wiem ,ale na pewno nie wróży nic dobrego .Odpowiada Sonny.
-Musimy dowiedzieć się więcej .Powiedział Corso .
Chwilę później  w hotelu Shadowsów :
-Co chcesz Sinedd.?Zapytała Nikol .
-Dziś o 23.30 przyjdę po ciebie do pokoju .Powiedział Sinedd.
-Po co ?
-Zapomniałaś ,że dziś idziesz ze mną na mecz netherball. Spojrzał na nią Sinedd
-No tak .Odpowiedziała Nikol.
-Tak myślałem ,że zapomnisz .Mam do ciebie robotę .
-Do mnie wiesz mnie w to nie wciągaj .Jasne ?
-Za późno już jesteś w to wciągnięta .Powiedział Sinedd
-Co ? ! Spojrzała na niego .
-Myślę ,że się dogadamy jeśli nie to oboje będziemy skończeni .
-Więc chyba nie mam innego wyboru .Więc co mam zrobić ?Zapytała Nikol
-Musisz ściągnąć do sfery kogoś ze Snow Kids najlepiej ,żeby był to D’Jok.
-D’Jok on w to nie zagra znam go .
-Lepiej było by ,aby zagrał.
-Postaram się to załatwić .Ale nie mogę obiecać ,że to się uda .
W tej chwili wszystkie drużyny wraz z trenerami zasiadły do oglądania holo TV gdzie za moment zostaną podane składy drużyn na mecz gwiazd.
-Witajcie drodzy kibice, dziś podamy składy drużyn na nadchodzący mecz gwiazd .Komentuje Callie
-A więc trenerem drużyny męskiej zostaje Aarch trener Snow Kids a drużynę żeńską poprowadzi Artegor Nexus.  Komentuje Nork.
-A teraz podamy zawodników ,którzy wezmą udział w tym meczu . W drużynie Archa będą: Warren,Sinedd,Stevens,D’Jok,Ahito,Luur oraz Modok, jako gracz rezerwowy został wytypowany Wuwambu. W drużynie Artegora zagrają Mei,Kernor,Sefona,Lun Zarea,Nikol,Nikki 4 oraz Zyria ,A jko zawodniczka rezerwowa została wybrana Tia.Komentuje Callie.
-Liga również wybrała kapitanów.W drużynie Aarcha będzie nim Warren a w drużynie   Artegora będzie nim Kernor. Dodaje Barry.
-To tyle na dziś drodzy holo widzowie  korzystając z okazji chcieliśmy pogratulować rodzicom Rocketa kapitana Snw kids ,którzy spodziewają się dziecka.
-Rocket czemu nam nie powiedziałeś .Zapytał Micro Ice.
- Nie było okazji. Odpowiada Rocket
-Ale czy musiała być okazja ? Pyta się Micro.
-No nie .Odpowiada Rocket.
-Micro Ice ,ale to od niego zależy kiedy by nam to powiedział .Odpowiada D’Jok
-Zazdroszczę ci Rocket też bym chciał mieć młodszego brata lub siostrę .odpowiada Micro.
-D’Jok gdzie idziesz .?Zapytał Mei .
-Muszę na chwilę iść coś załatwić. Odpowiedział D’Jok .
-Coś się stało ? Zapytał ponownie Mei.
-Nic się nie stało po za tym to nie twoja sprawa Mei .opowiedział D’Jok
-Co go ugryzło nie powinien się cieszyć ,że gra w meczu gwiazd ? Zdziwił się Thran
Chwilę późnie jD’Jok był już w parku Genesis gdzie czekała na niego Nikol.
-Cześć .Powiedziała Nikol.
-Cześć .Odpowiedział D’Jok
-Chciałam się z tobą spotkać ,bo nie powinnam zmienić drużynę tak bez słowa.
-Dobrze ,że chociaż to rozumiesz.
-D’Jok ja postanowiłam ,że powinniśmy się rozstać tak będzie lepiej dla nas oboje.
-Dla nas? Chyba dla ciebie . Niech zgadnę Sinedd kazał ci to zrobi?
-Nie on nawet nie wie ,że tu jestem .
-Znam go i wiem ,że  on zrobi wszystko by udowodnić sobie ,że jest lepszy od de mnie .
-D’Jok przykro mi ,ale tak już postanowiłam .
-Nikol ,ale dajmy się szansę proszę. Po czym złapał ją za rękę.
-Może kiedyś ,ale nie teraz. Wybacz ,ale musze wracać do hotelu .Po czym odeszła .
Dwie godziny później Sinedd zaprowadza Nikol do miejsca gdzie grane są mecze Netherball.
-Jesteśmy .Powiedział
-To jest ogromne ! Skąd się to tu wzięło ?Zapytała Nikol
-Nie wiem , znalazłem to pewnego dnia. Odpowiedział Sineddpo czym dodał –I jak rozmawiałaś z D’Jokiem.?
-Nie , jutro postaram się z nim spotkać .Odpowiada Nikol .
-Lepiej się pospiesz.
-Powiedz mi czemu ty i D’Jok tak się nie lubicie ?
-To długa historia , po za tym  ciągle myśli ,że jest lepszy od de mnie .
-A nie jest ?W końcu to jego drużyna wygrała puchar .
-Tak ,ale gdybym nie musiał zejść z boiska w drugiej połowie Shadowsi by wygrali .Powiedział Sinedd
Po chwili ciszy .
-Za pewne znasz kilka osobników .Powiedział Sinedd
-Tak .Odpowiedziała Nikol patrząc się w Stronę Stevensa.
-Przyglądaj się meczu jeśli będziesz już gotowa to zagrasz .Powiedział Sinedd.
W tym czasie Artegor  oraz mama Niko l przeprowadzają rozmowę.
-Posłuchaj Susan powinniśmy jej o tym powiedzieć .Powiedział Artegor.
-To nie jest najlepszy pomysł. Odpowiedział Susan
-To moja córka chcę aby o tym wiedziała ..
-Rozumie cię ,ale nie jest to odpowiednia pora .Odpowiada Susan.
-Możemy stworzyć dla niej normalną rodzinę .
-Artegorze  rodzinę ? Jeżeli ona się o tym dowie to będzie dla niej szok .Po za tym będziesz zawsze blisko niej i może na początek nawiąż z nią dobry kontakt a wtedy  jej o wszystkim powiem .

22 komentarze:

  1. Jak każdy rozdział jest bardzo ciekawy .. nie mogę doczekać się następnego rozdziału ..

    pisz szybko xd. ;);]

    OdpowiedzUsuń
  2. psulkowska@ dzięki ;D jutro zacznę pisać więc może dodam w niedzielę bądź w poniedziałek =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!!
    Nie doczekam się newsa!!!
    U mnie dzisiaj albo juto będzie 19 odcinek.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh muszę powiedzeć ze twoje opowiadanie nie jest idealne ani rewelacyjne.
    Jest masa błędów.
    Całe opowiadanie to dialog (masakra).
    dotego akcja jest do przewidzenia- więcej napięcia, zwrotów akcji.
    ~Kim

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosia@ dzięki;D na pewno przeczytam ;D

    Kim@ widzisz ja wolę pisać w dialogu . A jeśli sądzisz ,że lepiej potrafisz napisz swoje a z chęcią przeczytam . xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahaha Artegor tatusiem no nie mogę fajnie to wymyśliłaś ;)
    Czekam już na kolejny rozdział,a i fajnie zrobiłaś z tym meczem gwiazd:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział ;)
    w jakim rozdziale będzie mecz gwiazd? nie moge sie go doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lina@ dzięki ;D co do meczu to planuję na 13 lub 14 =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kim ma rację jest za dużo dialogów,ale podoba mi się ten blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog.Mi się jednak podoba,że ma tyle dialogów,ponieważ szybko go się czyta,oraz jest przejrzysty.Ale zauważyłam,że jak robisz przecinek lub kropkę to dajesz po nim,lub przed nim spację.
    +Skąd wzięłaś to tło?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki . heh wiem jakoś tak z przyzwyczajenia piszę tak te przecinki xd

    nie wiem o ,które ci chodzi czy o to co mam teraz czy o tamto poprzednie ;D Jeśli chodzi ci o tamto to z neta ,a jeśli o to to robiłam sama ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest super!Dowiedziałam się o nim wczoraj i przeczytałam ten rozdział,bardzo mi się spodobał i postanowiłam przeczytać cały i najbardziej co mi się w nim nie podoba to,zachowanie Nikol,oraz Niny w stosunku do Marka w 3 rozdziale i jak wyżej wymienione już było spacje przed kropkami i przecinkami.Blog ma u mnie ocenę 8/10 i na pewno będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo robiłaś to tło?

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc pisze swoje opowiadanie jednak na razie jest w Wordzie. Mam 5 rozdziałów i chce jeszcze przynajmniej z kilka napisać a później tworzyć blog bo boje się ze przez szkołę nie wyrobie ;D
    Być może będziesz mógł przeczytać.
    PS: Ja tylko chciałam napisać swoją opinię. Nie musisz się wściekać ;)
    ~Kim

    OdpowiedzUsuń
  15. Kim@ mogła jak co;D Nie wściekam się ;p a wiesz co ja mam w Wordzie .....

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę sobie wyobrazić ;)
    Jak założę bloga to napiszę ci link ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kim@ na pewno przeczytam . obiecuję ;D Wiesz ,każdy pisze jak chce ja nie lubię czytać za bardzo książek gdzie mało jest dialogów a dużo opowiadań;] wolę dialogi a nie którzy nie . Po prostu każdy lubi co innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosia@ być może jutro zostanie on dodany lub w poniedziałek wieczór . ;D

    OdpowiedzUsuń